Aisea e le fiafia ai le tele o tagata i pupuni pupuni, o le lelei o lau sa'o e te le iloa o iinei!

iinei1

Ou te manatua pea o telefoni feʻaveaʻi uma i aso ua tuanaʻi na mamanuina uma i lau saʻo, ae ou te le iloa poʻo afea, na faʻaalia ai le mea fou o le curved screen, ma curved screen o se tasi lea o faʻailoga o telefoni feaveaʻi maualuga, masani. o le tele oi latou ua fa'apipi'iina i lau fa'apipi'i o telefoni fe'avea'i Flagship, ae o lo'o i ai pea se ituaiga maverick.Apple, mai le tupulaga muamua i le iPhone 12 o loʻo i ai nei, o telefoni feaveaʻi uma na faʻasalalau o saʻo saʻo uma.O se gaosi oloa e ausia le pito i luga o pupuni fa'afefe.O le mata o le afu i Huawei mate30pro, Huawei mate40pro, ma le tele o telefoni feaveai ua tatalaina nei, o mata pi'o uma e 88-tikeri, ma fu'a e pei o OnePlus, Xiaomi, ma oppo o lau pi'o uma.

Aisea la e alalaga ai tagata i aso uma i luga o le Initaneti, pe afai o loʻo i ai se telefoni feaveaʻi.E matua le mafai lava ea le mata pi'o?

Muamua, se'i o tatou va'ai i le lelei o telefoni fe'avea'i.O mea lelei na maua mai i laʻu tekinolosi i tua ma luma e pei e leai se tuaoi.O lenei ituaiga micro-curved luga e sili ona lelei.E sa'o lava.E lagona le silika i le tulaga o le pa.O taga fo'i e faigofie tele ona fa'aoga.Ae o le mata pi'o e lua fa'aletonu mata'utia e matua le fiafia i tagata fa'atau.

O le tasi e faigata ona pipii le ata.I aso ua tuanaʻi, sa matua faigofie lava ona tuʻu se ata faʻafefe i luga o se lau faʻasaga saʻo, ae e le faigofie tele i luga o se mata piʻo.E oo lava i le ata tifaga o le mata o le vai o loʻo faʻalauiloaina i le taimi nei e le faigofie ona faʻapipiʻi e pei o se ata faʻafefe masani, poʻo le faʻaaliga faʻaalia e leaga tele ma o le lima e lagona le leaga;

O le lona lua o le mata pi'o e faigofie ona malepe.Ona o le ata ita, e toatele tagata e filifili e aua ne'i pipii i le ata tifaga, e ono faaleagaina ai le lau ona o sina faatamala.

Tolu, o le tausiga o pupuni pupuni e taugata.O le mafuaʻaga e taugata tele telefoni feʻaveaʻi ma pupuni pupuni e tele mea e fai i le lau.O le tau o le tausiga e taugata tele.O le suiina o se lau e tutusa ma le fa'atauina o se telefoni fe'avea'i fou.

O le lona fa o le faigofie ona paʻi i se mea sese.E ui lava o le mamanu o telefoni feaveaʻi e matua faʻaoga-faʻaoga i le taimi nei, faʻafuaseʻi paʻi e le mafai ona alofia i nisi taimi i luga o le mata piʻo.

I se aotelega, o mafuaʻaga ia e le fiafia ai le tele o uo i lau faʻapipiʻi.E ese le lau sa'o.Muamua o le ata tifaga.E tele filifiliga e filifili mai ai, lea e mafai ona puipuia lelei le lau o la tatou telefoni feaveaʻi.O le lona lua e te le fefe i paʻi faʻafuaseʻi.A uma mea uma, e talafeagai le faʻaogaina o le lau mafolafola mo se taimi umi.Pe oe taalo i taaloga pe matamata i ata tifaga, o le a leai se pa'i sese.E lelei tele le poto masani, ma na sui le faatonu mai le uluai mate20pro i tua i le mata saʻo.

E ui lava o le pupuni lau e maua ai se lagona lelei tele, e mafua ai le tele o faʻalavelave i le faʻaaogaina moni.O le mea lea, i le faʻatusatusaga, e sili atu le taugofie ma faigofie le faʻaogaina o laupepa tuusaʻo.Afai la o oe, pe e te filifilia se telefoni e iai se lau sa'o po o se mata pi'o?


Taimi meli: Tes-28-2022