E aoga se pusa telefoni fe'avea'i?E mana'omia se pusa e puipui ai telefoni fe'avea'i?

Le galuega faʻapitoa a le pusa telefoni feaveaʻi

1. Puipui le telefoni fe'avea'i e puipuia ai mea malō mai le tu'u ai o ni maosiosia i luga o le lau po'o le tino o le telefoni fe'avea'i.
2. E mafai ona faʻapipiʻiina mamanu eseese i luga o le telefoni feaveaʻi, lea e iai le aʻafiaga o le matagofie ma le laiga!
3. O le atigi silicone e mafai ona puipuia fao mai le valuina ma masaesae mai le faʻafesoʻotaʻi ma faʻamau mo se taimi umi, ma ei ai le galuega o le puipuia o le lau ma faʻamau.
4. O le atigi silicone o loʻo i ai se aʻafiaga e le maseesee.

7

Tulaga lelei o pusa telefoni:

O foliga o le telefoni feaveaʻi puipui puipui o: anti-slip, faʻateʻia-faʻamaonia, maosi-faʻamaonia, pa'ū-faʻamaoniga, ofuina-tetee, tulaga ese, malulu, faʻaleleia le ola tautua, e mafai ona faʻaalia uiga o se tagata.

Le lelei o pusa telefoni:

1. Afai e le fetaui lelei le pusa malo i le telefoni, o le a mafua ai foi ona masaesae le telefoni.
2. O le pusa telefoni uʻamea o le a faʻalavelave i le faʻailoga telefoni feaveaʻi i se tulaga patino.
3. O le pusa telefoni feaveaʻi e faia i mea tpu e faigofie ona sui lanu.

O le pusa telefoni o loʻo iai foʻi galuega faʻaoga faʻalautele

O le pusa telefoni e faʻaaogaina ai se taʻavale fetuutuunai ma se e-ink mata fetuutuunai, e mafai ona punou i le loto e aunoa ma se faʻaleagaina.O le mata fetuutuunai totonu e lagolagoina le faagaoioiga pa'i.A maeʻa ona faʻapipiʻi i luga o le telefoni feaveaʻi, e mafai ona iloa le "tusi tusi" ma le "tusi tusi", ma o le a faʻaalia i luga o le lau nisi faʻamau faʻagaoioi, e pei o le tipiina o tusitusiga, faapipii, toe foʻi ma isi.I se faaupuga faigofie, o le faʻapipiʻi faʻapipiʻi i totonu o le tatalaina ma le tapunia o le telefoni feaveaʻi mo talosaga faʻalautele.Fa'afetai i le fa'aopoopoina o ta'amilosaga fetu'una'i ma mata, e mafai ona fa'amama fa'amama fa'amama pusa telefoni, ma fa'aoga atili ai.

 

E tatau ona e fa'aogaina se pusa telefoni fe'avea'i?

Ina ia puipuia le ofuina ma loimata o telefoni feaveaʻi, e toʻatele tagata faʻaoga latou te tuʻuina ituaiga uma o telefoni feaveaʻi i luga ia i latou.Ae e tatau ona e ofuina se pusa telefoni?E lelei le pusa telefoni?O nisi o tagata tomai faapitoa e faamanatu atu i tagata faaaoga telefonipoto o le tuu i luga o se pusa telefoni e puipuia ai le faaleagaina o le telefonipoto o le a alu ai le tele o le malosi.

E le faʻafefeina le vevela o le telefoni feʻaveaʻi, aemaise lava o le telefoni feaveaʻi e faia i mea silicone e le faʻaogaina i le vevela o le telefoni feaveaʻi, ma e faigofie ona faʻafefe le tino, ma e ono mafua ai se pa i se tulaga ogaoga.O suʻesuʻega a le CCTV na faʻamaonia ai foi e mafai ona faʻaogaina le telefoni feaveaʻi mo le silia ma le 3 tausaga e aunoa ma se mataupu, ma e oʻo atu i le 2 tausaga ma se mataupu.O le mea moni, pe a mamanuina e le au gaosi telefoni feaveaʻi, ua uma ona latou mafaufau i le puipuiga o le pusa ma isi mataupu, ma faʻaopoopoina se ufiufi i le telefoni feaveaʻi e masani ona le manaʻomia.

Fai mai nisi tagata gaosi oloa, o le vevela saogalemu o le tauina o maa lithium i smartphones e 45 tikeri Celsius, ma le saogalemu o le vevela pe a faʻaaogaina e 60 tikeri Celsius.E ui lava o le a eseese e faʻatatau i le telefoni, e lagona le vevela e aunoa ma le pusa, ma o le maa e ono oʻo i le 50 tikeri Celsius.Afai e te lagona le vevela i le pusa telefoni, ou te fefe e sili atu nai lo le vevela saogalemu.

O le a le mea e tupu pe a sili atu le maa i se vevela saogalemu?E tusa ai ma uiga o maa lithium, o le vevela e le mafai ona pulea, ma o le maa o le a matua i se fua faatatau o le tele o taimi e sili atu nai lo le aofaʻi masani.Atonu e le mafai ona faʻaaogaina ona o le vevela le pulea.O le vevela tele o le maa e mafai ona tupu ai se afi poʻo se pa.E oʻo lava i le faʻaaogaina o se pusa uʻamea ma le maualuga o le vevela o se auala sese.E ui lava o le a leai se faʻafitauli o le vevela tele o le maa, ae o le a aʻafia ai le faailo e maua e le telefoni feaveaʻi.O le telefoni feaveai o le a faʻaaogaina le tele o le malosi e maua ai faʻailoga malolosi, o lea e le fautuaina ai foi le atigi uʻamea.

Atonu e te mana'o e puipui lau telefoni mai le masaesae, pe atonu fo'i e te mana'o e fa'amana'o le pusi telefoni fe'ilafi a le telefoni e tosina mai ai tagata.Peitai, afai e faatelevaveina le matua o le maa telefoni feaveai e ala i le ofuina o se pusa telefoni feaveai faaopoopo, e le aoga ea le mauaina?

O le mea e sili ona mataʻutia e le o le faʻaleagaina o le telefoni i le vevela lava ia, ae o le ufiufi o loʻo i ai se mea sili atu ona mataʻutia: benzene.O le Benzene o se mea e sili ona leaga, ma o le pusa telefoni feaveaʻi matou te faʻaaogaina o loʻo tauaveina ai lenei super carcinogenic benzene.A o matou faia ma maua telefoni, lafo ma talia WeChat, o le benzene o le a ulufale saʻo i au mataupu e lima ma totoga e ono faatasi ai ma le manava, ma o le maualuga o le vevela., e sili atu ona malosi le fa'asa'olotoina o le benzene.O uo e faʻaogaina seti telefoni feaveaʻi e tatau ona faʻalogo, o le a le mea e fai ai le ufiufi puipui o le telefoni feaveaʻi e filifili e sili ona saogalemu mo le telefoni feaveaʻi ma mo i latou lava.


Taimi meli: Sep-16-2022